Modelare cuburi in 3DS Max
Alegeti customize de sus si apoi alegeti grid, snap settings click pe home grid si faceti aceste setari (Apoi activati 3D snap)
Creati un Box cu urmatoarele setari
length - 100 cu 3 length segments
width - 100 cu 3 width segments
height - 100 cu 3 height segments
Cubul va arata asa:
Urmatorul lucru pe care trebuie sa il faceti e sa dati click dreapta pe cub si sa il transformati in "editable poly", si selectati poligonul in Selection
Ok, acum selecteaza toate poligoanele du-te la "edit poligons" si alege Bevel
Fa bevel-ul type "by polygon" si seteaza inaltimea 0.0 iar outline amount -2.0
Apasa pe Apply si acum seteaza inaltimea 5.0 si outline amount 0.0
Iata ce am obtinut ca rezultat:
Cam asta a fost partea cu modelarea. Dupa ce setati materialele si texturile dorite puteti obtine ceva de genul acesta
Comentarii
calo
cubu care nu l-ai facut in copilarie il am joc pe computer - numai o fata o poti vedea, cele 5 doar in minte... :) foarte tare sa sti...
cubu care nu l-ai facut in copilarie il am joc pe computer - numai o fata o poti vedea, cele 5 doar in minte... :) foarte tare sa sti...
10-Sep-2010 - 12:13
calli
Razbunarea mea :))
http://www.youtube.com/watch?v=im_uHp1a5lY
Razbunarea mea :))
http://www.youtube.com/watch?v=im_uHp1a5lY
09-Dec-2010 - 01:11
Voteaza acest articol!
Trimite un comentariu!